Thuis gekomen - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Josine Wiegant - WaarBenJij.nu Thuis gekomen - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Josine Wiegant - WaarBenJij.nu

Thuis gekomen

Door: Josine

Blijf op de hoogte en volg Josine

28 Juli 2008 | Nederland, Zoetermeer

Ik ben weer thuis. Zaterdag zijn we naar huis gereden en die avond was ik weer thuis. Ik heb afscheid genomen van mijn vrienden en emails gegeven. We blijven dus in contact.
Ik heb naast Engels dus nu ook wat Turks geleerd. Best grappig eigenlijk. Maar jullie zijn vast meer geïntresseerd wat ik toen nog gedaan had.
Nou vrijdag waren mijn ouders dus aangekomen in Bournemouth en vroegen in de residentie of ze misschien nog een kamer vrij hadden voor die nacht maar hij zat dus vol en deed een suggestie om het bij de buren te proberen. Het is namelijk een straat met veel hotelletjes. Mijn ouders gaan bij de buren proberen en hebben het geluk dat iemand afgezegd had, dus hadden ze een kamer vrij die ze konden krijgen. Nu, als je dus voor de twee hotellen stond, was mijn kamer helemaal rechts en die van mijn ouders helemaal links. Als we dus uit het raam hangenden konden we zwaaien en praten :p
Verder heb ik op die vrijdag nog met mijn ouders door Bournemouth gelopen. We hebben Bournemouth Eye (een luchtballon waar je in kan en Bournemouth van boven kan bekijken) zien vliegen. We zijn er zelf niet ingeweest. Het was toch best wel duur voor een paar minuutjes vliegen.
Als diner heb ik met mijn ouders gegeten. Lekkere tapas in een gezellige bar. Dat was ook wel grappig; Ik vroeg voor de tafel, dat vond ik wel leuk en nu dacht de bediende dat mijn ouders geen Engels kon :p Toen kwam ze dus met 'Is everything alright?' en keek ze dus alleen mij aan :p
Nou daarna zijn we naar het strand geweest. We wilde misschien nog zwemmen maar daar was het toch een beetje te koud voor dus hebben mijn vader en ik nog even pootje gebaden en toen was de dag al weer bijna om.

Zaterdag ben ik dus met ze vertrokken na even te hebben geshopt in Christchurch. Dat is een dorp/stad vlakbij Bournemouth. Ik heb leuke flip-flops gekocht. Teenslippers dus maar ik vind flip-flops, hoe ze in het Engels heten, een leukere naam ;) Verder hebben mijn moeder en ik elk nog een armbad gekocht. Toen zijn we weer naar huis gegaan. Ik had eigenlijk wel langer willen shoppen maar anders waren we misschien te laat voor de trein. Zeker als er dan nog file zou staan.

Nou nu ben ik dus weer hier en zal dit wel mijn laatste bericht zijn.
Volgende week ga ik naar Slovenïë. Ik zal eens kijken of daar misschien een internet café is, dan kan ik het een misschien een beetje bijhouden maar ik kan niets beloven.

Dat was ik dus in Engeland, fijn dat je me hebt gevolgd :-)
Groetjes Josine

  • 28 Juli 2008 - 21:37

    Angilla:

    Jouw Engeland avontuur zit er alweer op. Was erg leuk om je te volgen.:D Veel plezier in Slovenie.
    Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Josine

Actief sinds 23 Mei 2008
Verslag gelezen: 603
Totaal aantal bezoekers 20217

Voorgaande reizen:

02 Augustus 2016 - 03 September 2016

West-Afrika

06 Juli 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis: Engeland!

Landen bezocht: