Please, don't worry! - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Josine Wiegant - WaarBenJij.nu Please, don't worry! - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Josine Wiegant - WaarBenJij.nu

Please, don't worry!

Door: Josine

Blijf op de hoogte en volg Josine

18 Juli 2008 | Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Hallo iedereen! Sorry dat ik een paar dagen niets van me heb laten horen maar er zijn hier (maar) vier computers en een heleboel mensen die er op willen en dan kan ik er niet ieredere dag op. Ik heb ook niet altijd zin om op een computer te wachten aangezien ik vaak ook moe ben. So, please, don't worry!!

Wat ik in het weekend ga doen weet ik nog niet. Ik heb geen trips. Ik ga denk ik mijn vrienden uitzwaaien aangezien vele weg gaan en ik ga lekker slapen en shoppen en Bournemouth verkennen. Ik vermaak me wel hoor! Het strand is ook heerlijk! Maar ik mis jullie wel allemaal! :(

Ik vind eigenlijk niet dat het zo super snel gaat allemaal. Eigenlijk gewoon normaal. Ik heb het hier wel naar mijn zin en ik doe wel lekker wat ik wil dus dat gaat wel goed :-)
Vandaag ben ik naar het zwembad gegaan. Er waren heel veel glijbanen! Dat was erg leuk ^_^
Alleen jammer dat ik niet naar Stonehenge kon. Dat was tegelijk en ik wilde daar ook supergraag heen! Maar er ging niemand heen die ik ook maar een beetje kende dus ben ik naar het zwembad gegaan. Pap! Mam! We gaan naar Stonehenge!

Het weer is hier ook wel goed, ik heb vandaag en gister (nog) geen regen gehad. Het was vandaag alleen niet zo heel erg warm maar je kan niet alles hebben. Mijn enkel doet trouwens ook geen pijn meer.

Ik heb nu eigenlijk niet zo veel meer te vertellen. Eigenlijk alleen nog dat ik waarschijnlijk wel een niveau omhoog kan. Dan zit ik nog een weekje in niveu 6. Nice ^_^

Nou de groeten aan iedereen, familie, vrienden en huisdieren :p
Doeg! Groetjes Josine.

  • 18 Juli 2008 - 19:36

    Linda:

    Shoppen! (L) Ik ben super jaloers haha. En glijbanen zijn leuk (h) Wel fijn dat je geen last meer hebt van je enkel en goed dat je een niveau omhoog kan! :D Maar wel jammer van Stonehenge inderdaad ;) Ach heb je weer een reden om een extra tripje Engeland te boeken als je weer thuis bent ;)

    Ik blijf je volgen! (h) Groetjes Lin

  • 18 Juli 2008 - 19:38

    Anja:

    Lieve Josine,
    Ha, daar ben je weer. Niet dat ik me zorgen maakte, maar wel erg leuk om van je te horen. Ik heb je trouwens een mailtje gestuurd (woensdag), maar ontdekte net dat ik 'm naar je planet adres heb gedaan en niet naar je hotmail. Niet handig dus, ik stuur 'm je nog even door, want het gaat over het opwaarderen van je beltegoed.
    Stonehenge is ook leuk. Frits en ik zijn er lang geleden geweest en toen kon je echt tussen de stenen doorlopen. Volgens mij gaat dat nu niet meer, en toen wij in Engeland op vakantie waren hebben we dat toch op een afstandje gezien? Of zuig ik het nou uit mijn duim.
    Leuk om je laatste week nog een niveau hoger te gaan!
    En doe lekker rustig in het weekend. Op je gemakje shoppen, je wilde nog slippers en zo toch? En er komen dus weer nieuwe studenten? Ook leuk. Is je kamergenootje er ook nog steeds?
    Hier alles nog steeds z'n gangetje. Bart gaat morgen op zomerkamp. Vandaag was Linda er nog een dagje, gezellig! Ze hebben lekker cake gebakken, maar die gaat mee op kamp.En vandaag een lekkere frisse, fruitige smoothie gemaakt. Drink jij die ook in GB? Goed om m'n herfststemming een beetje te verdrijven, miezerig weer. Maar ik geloof dat het volgende week allemaal beter gaat worden.Ratjes gaan goed.
    Nou meid, we horen wel weer van elkaar en als het opwaarderen nou lukt kunnen we misschien morgen nog eens even bellen?
    Dikke kus,
    Anja

  • 18 Juli 2008 - 21:37

    Bart:

    Hé zus,

    Nog even een berichtje voordat ik een week op zomerkamp ben :) Waarom komt jou weer niet ff lekker hier heen? dan is het teminste ook zwemweer hier. Mam, wat we gezien hebben was niet stonehenge maar een andere kleinere steencirkel :P ik ga nu maar eens mijn bed in. Morgen om half 10 alweer naar het clubhuis :(

    Groetjes

  • 19 Juli 2008 - 11:36

    Josine:

    Hallo :) Altijd leuk om berichtjes te lezen!
    Waar wij in Engeland waren was in The Lakes en dat ligt geloof ik een stuk noordelijker dan Stonehenge. Als wij naar Engeland gaan wil ik graag naar Stonehenge, Londen, Oxford en nog meer interessante steden. (Ik hoop dat ik interessante goed heb geschreven, zo'n rot woord.) Wanneer gaan we daar heen? :p

    Ik heb vandaag trouwens lekker uitgeslapen. Tot 8 uur want anders moest ik het ontbijt missen. Ik ga straks even lunchen in de stad. Met een hamburger en een frietje ofzo denk ik. :3 Doeg!

  • 20 Juli 2008 - 15:18

    Oma Lens:

    Hallo Josine,
    Leuk weer een bericht over je doen en laten. Ben je een beetje uitgeslapen zodat je er weer een weekje tegen kan?
    Ik had vanmiddag het onverwachte genoegen bezoek te krijgen van je moeder en van Hans. Eerst belde je moeder en een paar minuten later Hans. Gezellig hoor, zagen ze elkaar weer eens en ik ook.
    Gisteren de deur niet uit geweest, het hoosde werkelijk de hele dag, maar ik ben wel nuttig bezig vind ikzelf. Vandaag ook binnen gebleven, het weer is nog niet aanlokkelijk wel iets minder nat. Ze beloven beter weer. Daar gaan we dan maar van uit.
    Verder ben ik weer lekker op de hoogte van alles en iedereen.
    Ik ga voor mijn eten zorgen en dan hoop ik tot lezen te komen.
    Succes in je laatste week. Groetjes Oma.

  • 21 Juli 2008 - 11:47

    Oma Lens:

    Nog even een PSje.
    Vergeet ik helemaal je te bedanken voor je kaart. Bournemouth lijkt me een leuk plaatsje. Een beetje Scheveningen-achtig met een pier. De kaart prijkt in mijn wandmeubel.
    Voor de verandering regent het tot nu toe vandaag. Gelukkig hoef ik de deur niet uit. Moet wel even naar de brievenbus,maar kan dat droog bereiken. Wat een luxe.
    Dat was het weer. Liefs
    Oma

  • 21 Juli 2008 - 14:51

    Angilla:

    Hey,
    ben nuu in suriname lejkker zonnig

  • 21 Juli 2008 - 17:45

    Josine:

    Hallo ^_^
    Hier is het ook zonnig! Geen regen de afgelopen dagen. Tot mijn verassing. Dit is geen 'English weather!' Not that I care ;-)
    I don't have to tell you that much today. Pretty boring actually. Well the only thing I can tell you is that I'm a level up now! From A5 to C6. Nice :)
    Bye bye!
    Groetjes Josine

  • 21 Juli 2008 - 18:16

    Anja:

    Ja, zie je, daar heb je het al. Ik kan je niet meer volgen!!
    Goed, hoor, een level hoger. Leraar of lerares ook een beetje leuk?
    Mail je zo even privaat op je hotmail.
    Bye, kissess

  • 22 Juli 2008 - 17:11

    Linda:

    Ben ik weer haha! :P Hier in Brabant (:P) is het nu ook lekker zonnig.. Gisteren helaas niet! :(
    Nog maar een paar dagen toch? Ga je nog leuke tripjes maken of alleen maar school? ;) Al is dat daar volgensmij nog best leuk :D Niveau hoger, nice! :D
    Nou ik stop weer.. Zometeen naar de midzomeravond :D Dat is hier altijd 6 weken lang elke dinsdag in Asten (dorpje naast Someren) en elke donderdag in Someren haha.. gewoon op een pleintje allemaal kraampjes met sieraden en andere dingetjes en wat artiesten enzo.. Best leuk! :D

    Groetjes Lin

  • 22 Juli 2008 - 21:19

    Anja:

    Hé Sientje,
    Waar ben jij nu?
    Vandaag hebben we de kanaaltunnel weer gereserveerd. En dat is wel verstandig, want op heel veel tijdstippen zat ie toch al vol. Maar we bereiken de overkant, hoor, op vrijdag.
    Op je hotmail lees ik allemaal leuke verhalen weer van je, zet je ook nog e.e.a. op deze weblog? Je salsa-les en zo?
    liefs, XXX

    Dag Linda ! groetjes ook van ons,
    Anja

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Josine

Actief sinds 23 Mei 2008
Verslag gelezen: 354
Totaal aantal bezoekers 20159

Voorgaande reizen:

02 Augustus 2016 - 03 September 2016

West-Afrika

06 Juli 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis: Engeland!

Landen bezocht: