Daar ben ik dan! - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Josine Wiegant - WaarBenJij.nu Daar ben ik dan! - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Josine Wiegant - WaarBenJij.nu

Daar ben ik dan!

Door: Josine

Blijf op de hoogte en volg Josine

06 Juli 2008 | Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Daar ben ik dan. In Bournemouth. Ik heb gratis internet in het hotel dus dat zit wel goed ^_^
Mijn ouders zijn net vertrokken en over ongeveer 7 uur zullen ze dit misschien wel lezen ;-)
Bournemouth is een heel levendige en groene stad. Veel parken. Ik zit maar twee minuten van het strand dus daar ga ik zo heen. De golven waren daar wel heel mooi aangezien het heel hard waaide, volgens mij is het nu weer wat rustiger geworden en ik hoop dat het wat warmer wordt zodat ik een paar keer kan zwemmen en bruin kan worden.
Ik zit met een Turks meisje op de kamer. Ik heb haar nog niet gezien dus ik weet niet hoe ze is. Vandaag of morgen komt zij ook aan.
Morgen beginnen mijn lessen. Spannend, maar het lijkt mij ook wel leuk. Ik heb er immers zelf voor gekozen ^_^

Ik ga maar even langs het strand wandelen. Als er meer nieuws is horen jullie het wel.
Groetjes!

  • 06 Juli 2008 - 16:52

    Angilla:

    Ik dag 'ff' kijken of je al wat hebt geschreven, en jah!!:D
    Succes morgen met je lessen.
    Groetjes,
    PS: ik moet mijn log ook maar is bij gaan houden :razz:

  • 06 Juli 2008 - 16:56

    Josine:

    Haha, jij krijgt toch ook een bericht als ik iets schrijf? =p
    Hoe gaat het trouwens daar aan de andere kant van de zee?

  • 07 Juli 2008 - 17:19

    Anja:

    Hé Josine,
    Daar zijn je ouders! Na een iets minder vlot verlopende terugreis dan heen waren we om 23.00 uur thuis. Veel regen en wind onderweg. De kanaaltunnel is echt een ontdekking, in een 1/2 uur van Frankrijk naar Engeland of terug natuurlijk. Zo gepiept. Hopeijk ga je niet morgen al over in engelstalige mail, je kent m'n engels, hè? Kun je het engels van de uit India afkomstige hotelmanager al een beetje volgen? en weer zo lekker gegeten?
    Hopelijk breekt de zon al wat door bij je, maar troost je, ook hiet is het "piep-weer".
    Dikke kus van je mom, Anja

    P.S. Leuk, Angilla, kom ik jou ook tegen op de weblog van Josine. Heb jij ook zoiets dus?

  • 07 Juli 2008 - 18:40

    Bart:

    Hé zus

    Veel plezier in Engeland. Vond het leuk dat ik je toch nog ff kon zien voordat je weg ging. Veel plezier, succes met je lessen :)

  • 07 Juli 2008 - 18:59

    Oma Lens:

    Hoi Josine,
    Van je moeder hoorde ik dat je via email te bereiken bent. Leuk dat ik dat nu ook kan doen. In eerste instantie wist ik niet hoe ik moest reageren, maar een telefoontje naar zoetermeer is vlug gepleegd. Ben je al een beetje gewend en is dat Turkse meisje van jouw leeftijd? Ik ben beniewuwd naar al je verhalen. Hoe lukt het engels spreken? Ik vind het toch geweldig dat je dit aan durf.
    Ik had vanmiddag Franka op bezoek, gezellig. En zojuist belde Inez mij om te zeggen hoe het Selma ging. Ze is vanmorgen aan een liesbreuk geholpen. De bedoeling was vanavond naar Wageningen te gaan, maar ze houden haar nog een nachtje in het ziekenhuis, was nog teveel van de kaart om haar te laten gaan. Ze moet wel morgenochtend om half 9 gehaald worden, want dan hebben ze haar bed weer nodig. Het is wat met die kleindochters van me.
    Nou tot een volgende keer maar weer.
    Heb je wel tijd om achter de computer te zitten?
    Liefs, zoen van Oma

  • 07 Juli 2008 - 20:21

    Josine:

    Hallo :-) ik kijk even op mijn site en allemaal berichtjes :-)

    Het meisje uit Turkije is 16 en kan wel redelijk Engels. Volgens mij zijn er veel Turken die veel slechter Engels kunnen.

    Ik ben vandaag even naar school geweest en een test gedaan in welk niveau ik zit. Ik zit in A5. Dat zegt jullie vast weinig maar volgens mij is A het beste, wat ik weet dat je in elk geval nog een B hebt en hoe hoger dat cijfer hoe beter. Ik ben erg benieuwd naar morgen.

    En mam, maak je over die manager maar geen zorgen ;-) ik heb vandaag (nog) niet met hem gepraat en anders praat ik alleen met hem als ik mijn sleutel nodig heb. Verder moet ik toch vooral contact zoeken met de mensen van de talenreis.

    Mijn mobiel doet het trouwens weer. Toen ik namelijk in Engeland kon deed die het niet. Ik had ook geen groen driehoekje dat ik normaal heb in het buitenland en ik kon ook geen ander netwerk kiezen en dat is vast wel ergens in je telefoon te vinden maar daar heb ik verder niet aan gedacht. Maar daar hoef ik me dus geen zorgen meer over te maken want dat is opgelost.

    Ik vind het trouwens ook leuk om een bericht van oma te krijgen ^_^
    Alleen jammer om te horen dat het wat minder gaat met Selma. Wens haar beterschap namens mij als je haar ziet.

    Ik ga trouwens maar weer want er staat een hele rij wachtende mensen achter me...
    Maar ze mogen meelezen wat ze willen maar ze begrijpen het toch niet :p
    Doeg!

  • 08 Juli 2008 - 11:59

    Oma Lens:

    Even melden dat het goed gaat met Selma.Ze is nu in Wageningen en zat achter haar laptop toen ik haar belde.
    Even nieuwsgierig: Wie is Angilla?
    Ik zit intussen te eten en ga mijn volgende boterham klaar maken.
    Leuk al je belevenissen te kunnen volgen. Zoen

  • 08 Juli 2008 - 19:18

    Josine:

    Angilla is een vriendin van school van wie ik deze website ken ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Josine

Actief sinds 23 Mei 2008
Verslag gelezen: 342
Totaal aantal bezoekers 20151

Voorgaande reizen:

02 Augustus 2016 - 03 September 2016

West-Afrika

06 Juli 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis: Engeland!

Landen bezocht: